Re: jak po kolei zlozyc kompa?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 09:17:30 MET DST

..::T0]\[2!::.. wrote:
> Witam!
> Kiedyś w jakimś wątku przewinął mi się "instruktaz" jak po kolei i
> poprawnie zlozyc kompa. tzn chodzi mi co po kolei poskladac co
> najpierw wlozyc w jakiej kolejnosci podlaczas zasilanie itp itd.
>
> jesli ktos zechcialby mi napisac to bede bardzo wdzieczny i
> przepraszam jesli temat byl juz wałkowany (a na pewno był). Problem w
> tym ze ostatnio niemam wogóle czasu na korzystanie z grup :((
> bede wdzieczny za odpowiedzi i pomoc!

przeciez to nie jest istotne w jakiej kolejnosci podlaczysz w srodku kabelki
(nie skladasz go podpietego do pradu chyba ;-) ). dla wygody najpierw mozesz
wlozyc plyte glowna a potem napedy, bo w zaleznosci od rodzaju obudowy moze
byc ciezko wlozyc plyte glowna po napedach cd czy kieszeni na hdd. wygodnie
jest tez przed wlozeniem plyty glownej zamontowac na niej proca z
wentylatorem i pamiec.

pzdr.
trzmiel