Re: Ciągły reset kompa - pomocy!!!

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl.NO.SPAM)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 08:35:16 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości
> On Wed, 16 Apr 2003 00:21:09 +0200, marco wrote:
>

> [...]
>
> Aha...
> Zwłaszcza, że w czasie działania pamięć CMOS jest zasilana z zasilacza
> kompa, a _nie_ z bateryjki.
> Jakaś inna teroia ? ;)

Tylko ze ta teoria wcale nie jest taka niedorzeczna jak Ci sie wydaje. Sam
tez mialem kiedys podobny problem - komp sie ciagle restartowal i okazalo
sie ze to byla wina rozladowanej baterii. To ze wydaje Ci sie ze nie ma to
zwiazku ze sprawa wcale nie oznacza ze tak faktycznie jest. Komputery (i
okolice) obfituja w tego rodzaju "dziwne zaleznosci".

Pozdro
Grisza