Re: XP a Soltek 75KAV - walki ciag dalszy

Autor: Tomasz (tomgolda_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 01:09:00 MET DST

> Niby dziala niby jest ok. ale dlaczego nie chce restartowac???
> Bu

Moim zdaniem wina może leżeć po stronie twoich pamięci. Sprawdź również czy
nie masz czasem ustawione wyłączanie się płyty w przypadku awari
wentylatorów i jeżeli płyta stwierdzi że ma zamałe obroty to również się nie
włączy. A wracając do pamięci to sam miałem problem ostatnio z
restartowaniem się kompa samoczynnym i co się okazało że włączyłem 4 krotny
przeplot pamięci i to wywalało kompa. Działo się to sporadycznie, bez
ostrzeżenia, nie było regóły ni nic, ale jak tylko to wyłączyłem przestał
się restartować. Może pogrzeb troche w biosie, opcji tam nie ma za dużo ale
może masz jakieś dziadostwo włączone. A i napisz jakie masz pamięci.

Tomek