Re: XP a Soltek 75KAV - walki ciag dalszy

Autor: Alba (aquitania_at_inetia.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 12:02:19 MET DST

Użytkownik "Alba" <aquitania_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Przeczytałem ze plyta mimo ze oparta o 133A wspiera Athlony XP.
> Zainstalowalem biosu.
> I kupa generalnie.
> Zastartowal super i wsio bylo ok. Ale po restarcie zdechl - komputer
dziala
> ale monitor wogole nie daje obrazu (jest uspiony). Wszystko jedno czy
karta
> na AGP czy PCI - monitor nie dziala i kropka. Jak go wylacze i wlacze raz
> jeszcze - uruchomi sie (monitor) raz na mnostwo razy.
> [...]

Po kilkunastogodzinnej walce sytuacja jest nastepujaca:
1. Komputer dziala super stabilnie - nie ma zadnych problemow, zednych
zwisow ani innych podejrzanych symptomow.
2. Pod warunkiem ze sie odpali:(. Ehh... Jesli kaze mu sie uruchomic
ponownie - komputer sie restartuje ale monitor pozostaje ciemny i gluchy na
me prosby / grozby.
3. Jesli go wylacze i odczekam okolo minuty - odpala bez problemow. Jesli
wczesniej - monitor dalej ciemny.
4. Chcailem podmienic bios (z q11 na q10 - bo a noz a widelec). Aha - Bios
checsume error - read failure. Nie moge nic zrobic - czy ta cholera bo
dokonanym wczesniejszym upgrade do q11 moga zablokowac mozliwosc wgrania
wczesniejszych wersji?

Niby dziala niby jest ok. ale dlaczego nie chce restartowac???
Bu

Pozdrawiam Alba