Re: ciche chlodzenie [problem]

Autor: pieczara (pieczara_at_space.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 00:30:10 MET DST

> Nie potrzebujesz dodatkowego wiatraka. Przy wiekszym radiatorze i w miare
> dobrym obiegu powietrza wystarczy sam raditor.

Kurcze bylo za dobrze i chcialem by bylo jeszcze lepiej. przy przeprowadzce
do nowej obudowy postanowilem wyczyscic wnetrze kompa. No i cos mi do lba
strzelilo by zdjac radiator z procka i przeczyscic. Wyczyscilem radiator i
procesor z pozostalosci starcyh smieci. Nalozylem nowej bialej pasty
zalozylem radiator iw icherek i zaczely sie powazne problemy bo moj PIII 733
osiaga temeperature pona 65 stopni przy uzyciu 100%. Czy moglem cos
ucszkodzic? Czy biala pasta jest zla?
Planuje kupno nowego wicherka, bo chyba nic inego nie pozostalo! Wczesniej
nigdy mi sie takie cos nie zdarzalo dwa lata byl spokoj!

pozdr
pieczara