Re: Ciągły reset kompa - pomocy!!!

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 00:21:09 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości
> On Tue, 15 Apr 2003 23:57:52 +0200, marco wrote:
>
> [...]
>
> Ok. Zaintrygowałeś mnie.
> A możesz podać związek między bateryjką a stabilną pracą kompa ?

Oczywiście - następuje reset biosu w trakcie działania, co jest dosyć
przykrym doświadczeniem dla biednego komputerka. W komputerze
kóry naprawiałem iekawe było to, że właśnie tak jak kolega pisał,
wszystko było OK pod dosem, a jakakolwiek próba instalacji
Windowsa nie mówiąc już o pracy pod nim, kończyła się restartem.
Po zmianie bateryjki na nową wszystkie objawy ustały.