MEDIALAND-SuperTV

Autor: Jura (jurahasiok_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 18:18:48 MET DST

Witam!
Czy ktoś z Was posiada jeszcze taką staroć jak ta karta TV z tematu?
Mój problem z nią jest następujący: Nie moge zgrywać obrazu w oknie wiekszym
niż 384x288:-(((.
(Do zgrywania używam Virtual Dub'a w najnowszej wersji)
Zainstalowane mam orginalene sterowniki z Brooktree Fusion(Video, audio
capture device) z 1999 roku.
Gdzieś wyczytałemcoś takiego

"..........Program ViertualDub działa poprawnie tylko na starym typie
drajwerów, VFW.
Może się zdarzyć, że mimo iż korzystasz z W9x/Me producent dostarczył do
twojej karty drajwery WDM,
 wtedy dużo z VD nie wyciśniesz. Max to 1/2 PAL - 384x288.
 Jeśli chcesz więcej to albo poszukaj drajwerów VFW dla swojej
karty............."

No i właśnie... moj producent się nie postarał .. :-( a ja nadal nie mogę
nagrywać :-((((((.
CZy ktoś może ma takowe sterowniki (mój OS to:WIN 98 SE fully updated )?
Lub zna moze jakies inne rozwiażanie tego problemu?
(zmiana w/w karty na inną czy też zmioana OS -NIE WCHODZI W RACHUBĘ- to info
dla "poważnych inaczej " :-))
Przeszukałem i nic :-((((((((
---<POmCy>---

--
Jura
DO NOT use the "Reply to" option in your mail client.