Re: Czyzby plyta niszczyla mi pamieci ?

Autor: Marcin Ozdzinski (mozdzins_at_WONSPAM.simplusnet.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 15:55:32 MET DST

Ta płyta a właściwie chipset na to pozwala.Ja obsadziłem i to i to
i wszystko chodziło.

> No nie, nie jestem pewien. A instrukcja od tej płyty już dawno
> gdzieś zagineła. :(

To pewnie Matsonic cośtam albo PC-Chips (brrr :)
Ale płyta udana ma ATA 33 , USB gdyby miała AGP to pewnie
miałbym do dzisiaj :))

> Ale czy takie by były objawy, że działało aż przez tydzień (komp
> włączony praktycznie non stop) i dopiero potem wysiadło ? Nie
> powinno paść od razu ?
>
> W każdym razie, w tej chwili są nadal obsadzone drugi bank DIMM
> i drugi SIMM i jak na razie działa :) Jak wcześniej kombinowałem
> z tą pamięcią, doszedłem tylko do takiego wniosku, że nie może
> być jednocześnie zajęty 2. DIMM i 1.SIMM - płyta wtedy ruszała,
> ale nie widział jednej z tych pamięci.

Tak bo tam są jakieś współdzielone banki w instrukcji od płyty jest
opis.

> Sugerujesz, że powienienem raczej pozostać przy jednym rodzaju
> pamięci ?

Może lepiej tak zrobić.Ta płyta chodzi nawet z modułami DIMM SDR
128 MB ale w starszej organizacji (takie jak do BX)