Re: Czyzby plyta niszczyla mi pamieci ?

Autor: Yankee (pjank_USUN_at_TO_home.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 14:24:45 MET DST

Radoslaw Sokol pisze:
> Hi,

> Jednocześnie?!?

Tak jest :)

> Niektóre płyty po obsadzeniu banku SIMM podawały od razu
> napięcie 5 V na gniazda DIMM, spodziewając się tam również
> modułów EDO. Jesteś pewien, że tak w tym przypadku nie jest
> (tzn. na przykład na płycie jest zworka do ręcznego ustalania
> napięcia zasilania modułów DIMM)?

No nie, nie jestem pewien. A instrukcja od tej płyty już dawno
gdzieś zagineła. :(
Ale czy takie by były objawy, że działało aż przez tydzień (komp
włączony praktycznie non stop) i dopiero potem wysiadło ? Nie
powinno paść od razu ?

W każdym razie, w tej chwili są nadal obsadzone drugi bank DIMM
i drugi SIMM i jak na razie działa :) Jak wcześniej kombinowałem
z tą pamięcią, doszedłem tylko do takiego wniosku, że nie może
być jednocześnie zajęty 2. DIMM i 1.SIMM - płyta wtedy ruszała,
ale nie widział jednej z tych pamięci.
Sugerujesz, że powienienem raczej pozostać przy jednym rodzaju
pamięci ?

pozdr. Yankee