Re: LCD 15" vs CRT 17"

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 14:33:47 MET DST

Paweł Rupiński wrote:

> Wiem ze 16 ms to bardzo malo :-) To chyba jest generalnie najmniej
> jak udalo sie do tej pory uzyskac. Moje watpliwosci budza sie z
> powodu czestego podawania nieprawdziwych danych przez producentow.
> Skoro jednak mowisz ze w grach prawie nie widac smuzenia to musi byc
> dobrze. Ciekaw jestem jak z katami patrzenia w tym monitorze. Czy
> trzeba siedziec na wprost monitora, czy gorna/dolna krawedz traci
> kontrast przy niewielkim juz odchyleniu ? Jak mocno mozna sciemnic
> obraz w tym monitorze (LCD lubia byc bardzo jasne i razic w oczy :))?
> [...]

Nie mialem okazji testowac innych monitorow poza LG. Mysle ze kazdy powinien
sobie sam ocenic czy jemu odpowiada kat widzenia, czy widzi smuzenie itd.
Opieranie sie na cudzych wrazeniach moze nie byc miarodajne. Bardzo
wymagajacy uzytkownik moze dopatrzy sie czegos co mu bedzie przeszkadzac,
ale ja piszac poprzednie posty bralem pod uwage ze uzytkownikiem bedzie 10
letni chlopak ktory kompa bedzie uzywal glownie do zabawy.

pzdr.
trzmiel