Re: LCD 15" vs CRT 17"

Autor: Paweł Rupiński (oui_at_2com.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 12:31:56 MET DST

> chodzilo o model 1710S:

http://www.lge.com/c_product/pc/monitor/flatron/products/product_more.jsp?pr
od_code=0000000079&prod_r_cate=010200&prod_s_cate=010202

> zdaje sobie sprawe ze 16 ms to bardzo malo (NEC w swojej ofercie ma tez
taki
> LCD i w PDFie podaje dokladny czas gaszenia i zapalenia piksela) i nie
> jestem pewien czy to nie jakies oszustwo np. moze byc podawany tylko czas
> zapalenie sie lub wygasniecia piksela a nie pelny czas potrzebny zapalenie
> wygasniecie.
> ten LG kosztowal 1960 PLN brutto (niestety nie ma DVI)

Wiem ze 16 ms to bardzo malo :-) To chyba jest generalnie najmniej jak udalo
sie do tej pory uzyskac. Moje watpliwosci budza sie z powodu czestego
podawania nieprawdziwych danych przez producentow. Skoro jednak mowisz ze w
grach prawie nie widac smuzenia to musi byc dobrze. Ciekaw jestem jak z
katami patrzenia w tym monitorze. Czy trzeba siedziec na wprost monitora,
czy gorna/dolna krawedz traci kontrast przy niewielkim juz odchyleniu ? Jak
mocno mozna sciemnic obraz w tym monitorze (LCD lubia byc bardzo jasne i
razic w oczy :))? I ogolnie jak kolorki (soczyste, blade)? Cena jest niezla
tego monitorka, ciekaw jestem czy porownywales go np. z Samsungiem 172T.

Pozdrawiam.

Pawel Rupinski
oui_at_2com.pl