VXPro+ i P166MMX - roznie rozpoznaje predkosc procka

Autor: Yankee (pjank_USUN_at_TO_home.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 13:17:51 MET DST

Wiem, starocie to straszne :), ale do tego co robi wystarczy
(Linuxowy serwer plików, brama do Internetu itp.).

Zastanawia mnie tylko jedno - po włączeniu komputer zgłasza się
ostatnio najczęściej jako 125MHz, czasem 150MHz a 166MHz już
prawie wcale. Prędkość szyny i mnożnik jest na płycie ustawione
na stałe zworkami - już sprawdzałem, czy coś z nimi jest nie
tak, ale na to nie wygląda.
Czy ktoś ma jakiś pomysł, czym to może być spowodowane ?
Płytę mam wymienić, czy może procesor ?

pozdr. Yankee