Re: Nagrywarka MSI i p³yty audio

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 10:16:20 MET DST

krzysiek wrote:
> Mam nastêpuj±cy problem, moja nagrywarka cdrw MSI MS8358A (48x16x48)
> podczas nagrywania zwyk³ych p³yt z danymi sprawuje siê znakomicie,
> problem pojawia siê wtedy, gdy nagrywam p³yty audio. Po prostu moja
> wie¿a nie widzi takiego kr±¿ka,

to raczej wina Twojej wiezy. Tez mialem problemy z CDR na wiezy sony mojej
dziewczyny, na mojej sony bylo troche lepiej. O CDRW w ogole nie bylo mowy.
Natomiast na nowym marantzu ktory ma napisik CDRW compatible wszystko
pieknie dziala. Potestuj te plyty w innych odtwarzaczach i przekonasz sie ze
w kazdym beda sie zachowywaly inaczej.
Wazny tez jest nosnik na jakim nagrywasz. Dosyc wybredne odtwarzacze
tolerowaly mi dobrze CDR Platinum.

pzdr.
trzmiel