Re: DVI-jak duza poprawa?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 23:52:29 MET DST

Użytkownik "Zbig" <zbig_at_z.pl> napisał w wiadomości

 Instalowałem też kilka LG 882LE 18" początkowo na d-sub. Obraz
> rewelka. Potem wymieniłem karty na takie z DVI i... sam się zdziwiłem,
> że w ogole może być lepiej, a faktycznie jest lepiej!

O, i o to mi chodziło! Dzięki serdeczne za Twoje spostrzezenia. Nie ma to
jak kilka faktów, bo teraz już wiem na pewno, że jak LCD to z DVI. W/w model
LG oglądałem-ładne kolory, ale czy wystarcza jasności i kontrastu dla
filmów/gier? Pytam z ciekawości.

Wady:
- jedyna słuszna rozdzielczość ektranu
- mniej wyraziste czcionki skalowalne i pdf'y ("cool type" pomaga, ale
nie do końca

Tu mnie troche zmartwiłeś:-( Nie tyle rozdzielczością, co czcionkami i ich
wyrazistością. Czy to przeszkadza? Widać na "pierwszy rzut oka"?