Re: co o tym sadzicie - amatorksie sklepy online

Autor: semp (semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 21:29:07 MET DST

In article <b7eq4j$g8l$1_at_szmaragd.futuro.pl>, "t_harry\(wp\)"
<t_harry_at_wp.pl> says...

> zobaczylem na uczelni cos takiego - www.neo.lublin.pl - zajrzalem - sklep
> jakich wiele, moze ciutke tanszy - jednak z wyraznymi niedorobkami - m.
> innymi w gesti ceny- panele iiyama za niecale 100zl :) - kupilem dla jaj 3
> :) - oczywiscie porobilem skriny z ekranu, powiedzialem kumplom zeby
> obejrzeli i jakby co swiadczyli - i teraz moje pytanie - co teraz, dostane
> te panele za ta cene a firma zabije webmastera?, kaza mi placic 10000zl?, co
> o tym sadzicie i co sadzicie o niedorobkach tego typu?

To zalezy. Jezeli ich oferta prezentowana na stronie www jst oferta
handlowa w rozumieniu prawnym to musza sprzedac ci ten sprzet za
zadeklarowana kwote. W przeciwnym wypadku, gdy cena bedzie rozzna od 100
zl lub gdy towar nie jest dostepny i nie bedzie dostepny wprzyslosci w
w/w/ cenie dochodzi do zlamania przepisow prawa handlowego i firma birze
na siebie dpowiedzilnosc karna.
Nie jestem prawnikiem, ale zdaje sie ze to tak wyglada.

pozdrawiam
k.