co o tym sadzicie - amatorksie sklepy online

Autor: t_harry\(wp\) (t_harry_at_wp.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 19:09:42 MET DST

witam

zobaczylem na uczelni cos takiego - www.neo.lublin.pl - zajrzalem - sklep
jakich wiele, moze ciutke tanszy - jednak z wyraznymi niedorobkami - m.
innymi w gesti ceny- panele iiyama za niecale 100zl :) - kupilem dla jaj 3
:) - oczywiscie porobilem skriny z ekranu, powiedzialem kumplom zeby
obejrzeli i jakby co swiadczyli - i teraz moje pytanie - co teraz, dostane
te panele za ta cene a firma zabije webmastera?, kaza mi placic 10000zl?, co
o tym sadzicie i co sadzicie o niedorobkach tego typu?

--
pozdr
  t_harry