epox 8rda+ (dlugie) i napiecia 3,3v

Autor: Krzysztof Pyzel (krzysiek.pyzel_at_computerteam.com.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 19:18:23 MET DST

Witam,

Za namowa grupy kupilem plyte Epoxa 8rda+ i
chciałbym wszystkim podziekowac.
Plyta jest rewelacyjna, ja zagorzaly fan intela
z niesmialoscia podszedlem do zamiany na AMD i nForce2.
Procesor XP1700+ kreci sie znakomicie, obecnie chodzi na
189MhzX11=2,08GHz czyli XP2600+, temp 43 Idle i 49 po
3 godzinnym stress'ie na ....zwyklym wentylatorze Titan za 30zl.
Od złożenia kompa nie widzialem zadnego BSOD'a ani zwiecy
(No chyba że potraktowalem go FSB 220Mhz, ale mial wtedy prawo zaliczyc
zwis)

Mam rowniez pytanie do uzytkowników ww plyty.
chodzi o pomiar napiecia +3,3v. Programy diagnostyczne podaja
mi pomiar 2,58-2,63 i przestraszylem sie ze to zasilacz.
(Moj zasilacz to HuntKey 300W.)
Ale zauwazylem, ze jest to chyba pomiar napiecia na pamieciach DDR. Bo
jeżeli w biosie ustawie nap. dla pamieci 2,5v to programy np MBM5, SpeedFan
podaja pomiar napiecia +3,3v ze jest w okolicach 2,5V jezeli ustawie 2,63 to
pomiar pokazuje 2,62.
Co ciekawe program diagnostyczny do dolaczony do plyty USDM wogole nie
monitoruje nap +3,3V.

Jak sprawdzic jakie mam napiecie +3,3v podawane przez zasilacz?
Czy pozostaje mi tylko zmierzyć multimetrem (po obciazeniu zasilacza)?

P.S. Jeszcze raz dziekuje grupie za przekonanie mnie do AMD oraz polecenie
płyty Epoxa.

Pozdrowienia
KP