Sterowniki do klawiatury IBM

Autor: maro (bobb_at_go2.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 18:35:02 MET DST

czy wie moze ktos skad wziasc sterowniki lub jak zainstalowac
klawiature IBM model KB-9930 nr produktu 37l2625 co by dzialaly poprawnie
klawisze multimedialne i internetowe
kurcze kupilem ja na gieldzie w warszawie taka mila cala czarna kilka
dodatkowych klawiszy za
za cos kolo 40 zet ale zapomialem sie zapytac jak ja zainstalowac a w
pudelku nie bylo zadnej dyskietki
bo teraz jak przycisne np sciszanie dzwieku to wlacza sie kalkulator:)
a na stronie ibm jakos nie moglem nic znalezc

pzdr maro