Re: temp.

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 15:51:25 MET DST

> czy ten epox potrafi zczytać temperaturę na rdzeniu ?, starsze modele
Epoxów
> miały jedynie czujnik w sockecie (i ten najprawdopodobniej też). Te 90
> stopni ( die temperature ) to wg. specyfikacji amd temperatura rdzenia.
> Twoje odczyty - 42 stopnie idle- to temperatura procka mierzona czujnikiem
> umieszczonym pośrodku socketa ( czyli dokładnie pod prockiem ,a nie w jego
> rdzeniu ) . Różnica między tymi temperaturami to ok. 20 stopni; czyli jak
> masz 42 to rdzeń ma ok.62 stopnie; do 90 stopni i tak ciągle daleko, więc
> nie ma się co martwić
> pozd,
> Pavel

Witam
Nie ma pojecia, czy ta plyta potrafi mierzyc z diody - bede sie musial w to
wglebic :) Czytalem troche o kalibracji tej diody itd. ale nie bardzo mi sie
chcialo kombinowac. Ta temperatura jest mierzona na 99.9% z czujnika pod
prockiem. Ale juz raz pisalem na grupie jak raz zagrzalem tego athlonka ;]
Niehcacy sie tak zagrzal, ze jak juz obadalem i usunalem przyczyne i
wlaczylem kompa po 2 minutach, to pokazalo w biosie 98 stopni ;] Dodam, ze
athlon zyje i ma sie dobrze i jest nadal stabilny ;]

Pozdrawiam
[x]Angel