Re: temp.

Autor: Pavel (pavel_home_at_POCZTA.ONET.PL)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 21:29:32 MET DST

Użytkownik "[x]Angel" <xangel_at_ssk.pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Raczej nie - dla Athlona 1700+ (model 6) AMD opdaje DIE TEMPERATURE 90
> stopni, wiec masz jeszcze daleko :)
> U mnie Athlon 1700+ na ECS K7S5A mial 42 stopnie w iddle, teraz na Epox
> 8RDA+ ma 49 w iddle a w czasie ostrej pracy i puszczony na 2000+ potrafi
> miec do 60 stopni co nie powoduje zadnych efektow ubocznych

czy ten epox potrafi zczytać temperaturę na rdzeniu ?, starsze modele Epoxów
miały jedynie czujnik w sockecie (i ten najprawdopodobniej też). Te 90
stopni ( die temperature ) to wg. specyfikacji amd temperatura rdzenia.
Twoje odczyty - 42 stopnie idle- to temperatura procka mierzona czujnikiem
umieszczonym pośrodku socketa ( czyli dokładnie pod prockiem ,a nie w jego
rdzeniu ) . Różnica między tymi temperaturami to ok. 20 stopni; czyli jak
masz 42 to rdzeń ma ok.62 stopnie; do 90 stopni i tak ciągle daleko, więc
nie ma się co martwić
pozd,
Pavel