Re: Jaki chipset??

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 15:42:07 MET DST

A'tomek wrote:

> Właśnie, ale po co przeciez ideą pc-ta jest otwartość.

Prosty kodek AC97 kosztuje kilka centow... mozna go zawsze wylaczyc...
Zreszta na rynku jest duzo wiecej zwyklych szarych userow dla ktorych jest
ten wlasnie kodek.

> Ja sie też pryzmierzam do zmiany płyty za jakieś pół roku, ale już
> mam SBLIve,MAtrox, Ethernet realteca kartę i po co mi to zintegrowane
> ?????

To szukaj bez. Bez k. graficznej i sieci znajdziesz bez problemu.

> To nie są wodotryski a wręcz przeciewnie, ale ja za to dawno
> zapłąciłem w postaci kart i nie mam zamiaru 2gi raz żeby to od razu
> wyłaczyć..

Nikt Ci nei kaze.

> Dodając do tego że nie chce raida ale chce obsługę
> podwójnego DDRa.

To kup Asusa P4G8X

> Tylko że te 2 nowe mają to wszystko zintegroawane, a
> nawet 1gbit eterneg

Uklad Realteka wiec pewnie wart ok 10$...

> ( przy moim SDI to śmieszne ).

Wiesz... E7205 zostal zaprojektowany z myslš o stacjach roboczych...

> A dobrze by było żeby miał obsługę 2x400MHz pamięci.

Musi Ci wystrczyc PC2700

> Jeszcze nVIdia, ale nie wiem co to jest warte ???

Jaka nVidia? :)

> Bo jeśli porównując to po innych produktach to Sis wiadomo jakie robił
> k.graf.

No tak narazie to mu srednio wyszedl Xabre 400 ale napewno lepszy od GF4
MX440 czyli bezposredniego konkurenta.

> VIA robi wiadomo jakie procki

VIA robi procki do zastosowan biurowych wiec analogia troche nie trafna.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"