Re: Jaki chipset??

Autor: A'tomek (atomek_at_x.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 23:20:42 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> Chyba każdy nowy chipset ma zintegrowany dzwięk.

Właśnie, ale po co przeciez ideą pc-ta jest otwartość.
Ja sie też pryzmierzam do zmiany płyty za jakieś pół roku, ale już mam
SBLIve,MAtrox, Ethernet realteca kartę i po co mi to zintegrowane ????? To
nie są wodotryski a wręcz przeciewnie, ale ja za to dawno zapłąciłem w
postaci kart i nie mam zamiaru 2gi raz żeby to od razu wyłaczyć..
Dodając do tego że nie chce raida ale chce obsługę podwójnego DDRa.
Nie chce chipsetu SiSa i VIAi ze względu że wiem co są warte szczególnie co
do obsługi dysku i PCI, więc preferuję chipsety intela. Tylko że te 2 nowe
mają to wszystko zintegroawane, a nawet 1gbit eterneg ( przy moim SDI to
śmieszne ). A dobrze by było żeby miał obsługę 2x400MHz pamięci.
Jeszcze nVIdia, ale nie wiem co to jest warte ???Bo jeśli porównując to po
innych produktach to Sis wiadomo jakie robił k.graf. VIA robi wiadomo jakie
procki a nVidia Gforcy 2/4/Quadro robi raczej dobre...