Re: " Złe sektory" a reklamacja

Autor: Tequila (pasko_at_konto.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 14:57:48 MET DST

Matys wrote:
> Witam Wszystkich
> Posiadam dysk maxtora 40 Gb, coś się zaczęło sypać z windą zapodałem
> dyskdoktora i znalazłem złe sektory, ale jest ich tylko 32kb. Czy
> jest to uzasadniony argument do reklamacji? Boję się, że jak teraz
> nie oddam to za chwilę cały twardy się posypie i bedzie dupa , ateraz
> mogę sobie skopiować zawartość dysku.
> Może ktoś miał taki wypadek i mi podpowie jak zakończyła się próba
> reklamacji?
>
> Pozdrawiam Matys

hey. moj qmpel tez znalazl przy formatowaniu badsectory. nie wiem ile tego
bylo, moze 15,20.
po formacie, zainstalowal winde i nic wiecej mu sie nie dzialo. a bylo to
okolo pol roku temu, moze wiecej.
radzilem mu zeby odniosl do reklamacji, nie posluchal - bo jak twierdzil
chodzi spoko. teraz gwarancji juz nie ma i sam nie wiem czy poleci wiecej
tych sectorow czy bedzie dzialal jak dotad. na twoim miejscu oddalbym do
reklamacji i szczegolowo wyjasnil na czym sprawa polega. mozesz powiedziec
ze kilku kumpli mialo to samo i kazdemu posypaly sie sektory a ty sie boisz
o dane. rob back-up-a i oddaj.
tequila