Soundworks Megaworks THX 5.1 550

Autor: Kulka (rotator_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 14:49:01 MET DST

Witam,

mam problem z tym zestawem. Po zainstalowaniu zauważyłem że po włączeniu
z głośników satelitarnych (tzn. mam na myśli wszystkie pięć poza sub'em)
wydobywa się zauważalny szum - słyszalny przy ciszy panującej w pokoju.
Sam zestaw działa prawidłowo (płyta ASUSA A7N8X na nForce2).

Co ciekawe: szum ten to raczej nie jest wzmocnienie wejścia bo występuje
przy wyłączonym komputerze oraz wręcz przy odłączonych wejściach oraz
przy ściszeniu wszystkiego na max. Nie jest on głośny, lecz słyszalny -
a przez to denerwujący.

Przewody rzuciłem dość bezładnie za sprzętem, czy to może być przyczyną?

Jestem ciekawy wrażeń zwłaszcza innych posiadaczy takich głośników.

Kulka