Re: Do użytkowników druk. Brother HL-1270

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 13:42:43 MET DST

Użytkownik "Jacek" <paclaw_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
> Mam taki problem:
> kupiłem nowy bęben, założyłem i drukuję. Ale cały czas świeci mi lampka
> sygnalizująca "zużyty bęben". Poczytałem trochę instrukcję obsługi i
> dowiedziałem się, że potrzebuję skasować licznik stron a jak to zrobić
jest
> w instrukcji obsługi bębna (którą niestety wyrzuciłem).
> Może ktoś z użytkowników tej drukarki opisze jak to zrobić.

Otwierasz, tak jakbys chcial wyciagnac beben, i pod dioda zobaczysz za plexi
taki przycisk, przytrzymujesz go troche (nie pamietam kilka sekund i cos
wtedy sie z diodami robi - gasna albo sie zapalaja, ale napewno 10 s
wystarczy) i zamykasz pokrywe i ok.

Moj model to co prawda 1240 ale zasada raczej ta sama (ten przycisk to w
sumie ten od zaciecia sie papieru, tyle, ze trzeba to zrobic przy otwartej
obudowie).

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,