Re: Kiepskie zasilacze - troche humoru ;-)

Autor: artur (artur.krol_at_radio.lublin.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 13:49:31 MET DST

pierwek napisał(a) w wiadomości:
<01c3026b$8f0c2580$81e710ac_at_win95pro.localdomain>...
>To jest my?l - możnaby sprzedawać na allegro nalepki na zasilacze jakby
>kto? chciał mieć tanim kosztem w swoim kompie mocnieszy zasilacz... :)
>
>P.
30 lat temu tez to bylo praktykowane.
Wykonywalem 2 kolumny po 32 glosniki 2W w jednym ze sklepow
kupilem czesc i w drugim dobralem bo w pierwszym zabraklo.
Po przyjsciu do domu zorientowalem sie ze czesc z nich jest
4ohm (czyli tak jak chcialem) a czesc 5 ohm czyli 20% wiecej
Poniewaz przy dopasowaniu bylo to wazne wiec zadzwonilem
do producenta. Rozmawialem z konstruktorem tego popularnego
nigdys glosnika i powiedzial abym sie nie przejmowal bo to sa
glosniki 4 ohm ,ale czasami dostaja takie naklejki wiec je przyklejaja.
A prywatnie dowiedzialem sie jeszcze kilku innych rzeczy......
Tak ze jak macie problemy to probujcie sie dodzwonic
bezposrednio do konstruktora danego wynalazku i napewno
wiele sie mozna dowiedziec......
ps: od tamtej pory nawet jak kupuje cos co jest fabrycznie
opakowane to bardzo dokladnie sprawdzam zawartosc.
Co prawda nie zdarzylo mi sie aby w opakowaniu z napisem
cukier byla sol.......