Stare MoBo i nowy HDD

Autor: irbar (irbar_at_go2.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 13:54:42 MET DST

Witam
Mam następujący problem:
Mam P III 750 (s370). Jakiś czas temu musiałem się pożegnać moją płytą.
Przez pewien okres, w związku z wyjątkowo napiętym budżetem, pracowałem na
pożyczonej AE23 Shuttle na i815. Niestety - musiałem ją oddać. Dostałem
jednak płytę Slot1 firmy Lucky Star model 6AZXV2 - chipset ZX. Niestety -
BIOS nie obsługuje mojego dysku (WD 800JB)- komp zatrzymuje się na
identyfikacji HDD. Naszukałem się w sieci, ale nie znalazłem jakiegoś w
miarę nowego biosu. Natomiast spotkałem na jednym forum wypowiedź, że po
aktualizacji biosu w modelu 6ABXV2 (BX), płyta obsługuje dyski nawet powyżej
80GB. Czy ktoś dysponuje / wie, gdzie można znaleźć bios do płyty którą
posiadam???
Ewentualnie czy jest możliwość przy pomocy programu Modbin wyeksportować
tablicę dysków z jakiegoś nowego biosu a potem zaimportować ją w biosie u
mnie??? Jeśli tak, to proszę o instrukcje.
Dziękuję i pozdrawiam