PRoblem ze zgrywaniem TV>PC

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 13:47:12 MET DST

Witam

na poczatek sprzet:

tuner PixelViev Play TV Pro 878P+ W/FM NICAM
tuner cyfry plus - dwa wyjscia scart/euro
telewizor samsung nowy plaski modelu nie spisalem ale seria "plano"
karta grafiki radeon 9000 z wyjsciem s-video
kamera sony wyjscia s-video , mini jack>composite
kable: s-video> scart/euro,
(s-video>composite - composite>composite - composite>scart/euro)

po podlaczeniu karty graficznej z telewizorem przez kabel s-video>scart
obraz jest czarnobialy - wiem o co chodzi chrominancja ... kabel nvidia ..ok
ale obraz jest wiec kabel jest sprawny, drugi zestaw kabli tez sprawdzony z
tv-out
karta tv sprawdzone wszystkie wejscia ok - sprawdzane kamera
ale w jakikolwiek sposob podlacze tuner cyfry badz telewizor jakimkolwiek
z moich kabili - czarno tuner nic nie widzi, jakies sugestie, albo jakas
godna polecenia lektura na ten temat w necie po polsku
(wolalbym nie kupowac nowych kabli bo zona mnie zabije
chciala kupic video a ja zafundowalem jej karte tv i komplet kabli
za 300zl ktore nie dzialaja)
moze takie kable sa w jakis sposob kierunkowe?

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_poczta.onet.pl
abdesign_at_wp.pl