Re: LCD jeszcze raz +graifka

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 11:58:07 MET DST

Paweł wrote:

> Bardzo mi przykro BK_ że mnie nie zrozumiałeś- CHociaż P. Trzmiel
> Mnie zrozumiał.- njwidocznie- CHodziło mi o to czy tak typowe
> karty jak GF2 MX400 normalniedziałają z monitorami LCD- czy może
> jest jakiś podział że jedne są przeznaczone do LCD a drugie CTR-
> Ale już chyba teraz wiem że nie ma to znaczniea- oczywiśce
> pomijam ttutaj jakies zabytkowe karty grafiki.

nie ma podzialu na karty dla monitorow lcd i crt. chyba ze karta ma tylko
wyjscie DVI (a widzialem taka), no ale miala przejsciowke na analogowe
zlacze- przejsciowki tez sa chyba dostepne odzielnie. Wiekszosc nowych kart
ma 2 wyjscia D-Sub i DVI. Jesli masz monitor LCD ktory tez ma takie wyjscia
to lepiej podlaczyc do DVI, obraz teoretycznie powinien byc lepszy.
Z monitorow LCD 15 calowych DVI ma bodajze Belinea.

natomiast starsze karty np GF2 nie mialy DVI, ale spoko beda dzialac z
monitorami LCD.

pzdr.
trzmiel