Odp: LCD jeszcze raz +graifka

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 11:30:49 MET DST

Użytkownik trzmiel <trzmiel_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7du5u$7cu$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> jesli karta graficzna to np zabytkowe S3 Trio 4 MB a monitor to 17/19 cali
> rozdzialka od 1024X768 wzwyz to jakosc obrazu 2D bedzie gowniana.
Natomiast
> wiekszosc nowych kart (GeForce, Radeon)renomowanych firm (MSI, Asus,
> Leadtek, Gainward itd) wyswietlaja juz dobrej jakosci obraz.
>
> pzdr.
> trzmiel

Bardzo mi przykro BK_ że mnie nie zrozumiałeś- CHociaż P. Trzmiel Mnie
zrozumiał.- njwidocznie- CHodziło mi o to czy tak typowe karty jak GF2
MX400 normalniedziałają z monitorami LCD- czy może jest jakiś podział
że jedne są przeznaczone do LCD a drugie CTR-
Ale już chyba teraz wiem że nie ma to znaczniea- oczywiśce pomijam
ttutaj jakies zabytkowe karty grafiki.