Re: dziwny problem z uruchomieniem kompa

Autor: Jarek (jaro_jarecki_at_wp.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 11:40:41 MET DST

> A co z dyskiem?? Czy wymieniales tez?? Tzn. pusc z dyskietki butujacej
> golego dosa, bez zadnych sterownikow i zobacz czy ruszy. Na moje to moze
byc
> virus albo walnieta pamiec. Zreszta nic nie napisales na temat systemu
jakim
> bootujesz kompa...

Dysk jest w ogole odlaczony... bootowalem dosa 7.0 z plyty, ktora wypalilem
jakis czas temu, plyta dziala bez zastrzezen. Jak pomine ladowanie EMMa to
nastepnym problematycznym jest sterownik cd-romu, ktorego zaladowanie
powoduje restart komputera. Sprawdzalem, na 3 roznych kosciach pamieci,
wymienialem procesor... stwierdzilem, ze to pewnie plyta glowna... kupilem
druga i szlag mnie trafil jak pojawil sie znajomy komunikat...

pozdrawiam
Artur