Re: Problem z AGP ??

Autor: Cubol (cubol_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 11:35:59 MET DST

Użytkownik "KS" <kastal_at_alpha.pl> napisał w wiadomości
> Cześć grupowicze.
> Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny błędnego zachowania systemu.
> 1. Na czystym dysku instaluję XP.
> 2. Następnie instaluję sterowniki do karty graficznej (karta Radeon 9500).
> 3. Instaluję 3DMark2001. Uruchamiam 3Dmark2001. Uruchamiam testy. Działa
ok.
> 17 testów.
> 4. Następnie instaluję sterowniki (VIA SERVICE PACK 4.45v) do płyty (
płyta
> GA-7VA).
> 5. Uruchamiam 3Dmark2001. Uruchamiam testy. Ekran robi się czarny,
> [...]

Ja bym spróbował odwrotnej kolejności...po zainstalowaniu XP zainstaluj
pakiet VIA 4in1 a dopiero potem sterowniki do karty graficznej....ja tak
przynamniej robiłem jak używałem płyty na chipsecie via i nigdy nie miałem
kłopotów. Jeśli nie to pomoże, byc może ta wersja Via Service Pack nie chce
działać u Ciebie (z jakiś tam powodów...) poprawnie. Spróbuj innej (nowsza
lub jesli ta już jest najnowsza to weź starszą)

Pozdr

Cubol