Re: Radeon 9000/GF MX 440 - kilka pytan

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 07:50:04 MET DST

> Musze bardzo pilnie kupic karte graficzna z obsluga 2 monitorow z wejsciem
> DVI-I.
> Max. 300 zl z hakiem moge wydac. Zastanawialem sie nad MSI GF MX 440
x8/DVI
> z VIVO lub MINT'em Radeonem 9000 DVI. W actionie sa akurat te modele.
> - czy radeony obsluguja podobna technologie jak nvidia view (menedzer
> pulpitow) by mozna bylo wyswietlac dowolne aplikacje na drugim monitorze?
> - czy warto dolozyc te 60 zl do VIVO?
> Pozdrawiam
>
> Michal

mam radka 9000 (XPower od Saphire) i jestem bardzo zadowolny, przejrzyj na
sieci porownania tych kart.
co do wielu pulpitow to ATI = najlepszy wybor w tej klasie cenowej. jakosc
2d bije na glowe NVidie.
co do vivo to sie nie wypowiem, bo nie mam, ele zaluje ze nie kupilem
poniewaz przydakoby sie czasami.