Radeon 9000/GF MX 440 - kilka pytan

Autor: Metto (metto_at_astercity.net)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 20:52:47 MET DST

Musze bardzo pilnie kupic karte graficzna z obsluga 2 monitorow z wejsciem
DVI-I.
Max. 300 zl z hakiem moge wydac. Zastanawialem sie nad MSI GF MX 440 x8/DVI
z VIVO lub MINT'em Radeonem 9000 DVI. W actionie sa akurat te modele.
I mam pytanka:
- czy radeony obsluguja podobna technologie jak nvidia view (menedzer
pulpitow) by mozna bylo wyswietlac dowolne aplikacje na drugim monitorze? Na
tym mi zalezy przede wszystkim.
- czy warto dolozyc te 60 zl do VIVO? Mam karte fire wire i kamerke cyfrowa,
czy dzieki VIVO daloby sie zmontowane filmy exportowac na VHS'a? Wiem, ze
jakosc gorsza itd.

Z gory dzieki za sugestie i rozjasnienie mi sytuacji, moze inne modele?
Warunek niestety jest taki, ze musze kupic karte do wtorku max, cos tej
klasy mniej wiecej i bardzo tanio :)

Pozdrawiam

Michal