Re: Dlaczego oni (Compaq) to robia???

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 12:08:25 MET DST

digriz_at_NOSPAM.host.sk naskrobal(a):

> setup.exe, dopiero setupcor poszedl). Podczas instalacji raz
> musialem go zresetowac. No to bach - kabel z zasilacza i po problemie.

.. moment, ale w wyłącznik to oni go chyba wyposażyli ;-)

> Dlaczego Compaq nie umieszczaja przcisq reset na obudowie? No
> dlaczego??? :(

Może uznają, że wyłącznik starczy? Ale i te robią kijowe, np.w znanych mi Deskpro EX
panie notorycznie wpychały je do środka, obecnie jest nieco lepiej. Oczywiście
trzeba było je uświadomić, że trzeba go przytrzymać kilka sekund...

--
Pozdrawiam,   Donik
"All you need is love" (The Beatles)