Re: Zgrywanie z VHS - jaka karta?

Autor: Waldeusz (usun_woczko_at_bph.onet.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 00:05:33 MET DST

Użytkownik "Marcin Tworek" <usenet_at_tworek.one.pl> napisał w wiadomości

> Jesli cyfrowa kamera i karta do 300 zl to chodzi ci
> na pewno o FireWire. Nie koduje ona sygnalu.
> Do przechwytywania wideo analogowego
> sa karty troche drozsze chyba od 700 zl.

Karte z Firewire mozna nabyc < 150 zl
jesli masz kamerke cyfrowa to nic wiecej do zrzucania obrazu nie potrzeba.
Do przechwytywania video analogowego bez kompresji sprzetowej
musisz miec IMO mocniejszego kompa z wydajnym dyskiem - inaczej zapomnij
o pelnym PAL-u bez gubienia klatek - co do karty .... hmm jakakolwiek
grafika z VIVO
z kombajnow to bodajze All in Wonder R-7500 ma juz kompresje sprzetowa do
mpeg2
wtedy za jakies 700 zl mozesz miec przyzwoita grafike od np. Herkulesa z
tunerem TV
kompletem we/wy video, wspomaganiem DVD a nawet pilotem ;)

Pozdrawiam
Waldeusz