Odp: wciąz mam problem z zainstalowaniem karty sieciowej

Autor: M_at_ri@n
Data: Sun 13 Apr 2003 - 23:19:31 MET DST

Użytkownik Kuba <kasprzak_at_mail.icpnet.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisał:b7bd21$i8u$1_at_topaz.icpnet.pl...
> [...]
> jest poprawnie zainstalowana żadnych konfliktów itp. a mimo wszystko wciąż
> wyświetla się komunikat, że kabel sieciowy nie jest podłączony (ale jest i
> to również sprawdzony). Chce poprostu podłączyć dwa komputery w domu
(tylko
> ten drugi ta sama karta sieć, ale słabszy komputer z Win98 SE). I nie wiem
> co zrobić. Jedyna niepokojąca mnie rzecz to, że w WinXP przerwanie IRQ=17,
> w BIOS 11. Niestety w WinXP nie mogę tego wogóle zmienić, a w BIOSIE jest
> AUTO. Jak wyłącze AUTO to mogę wybrać przerwania od 5 do 11, a nie wyżej.
Co
> mam zrobić?
>
> z góry dziękuję za wszelkie sugestie

Witam Kolego!
Po pierwsze jeżeli ci nie wykrywaja się dwa koputery w sieci to na pocz±tek
bym dokładnie jeszcze raz sprawdził połaczenie ich czy s± dokładnie i mocno
zaci¶niete kocówki RJ45 oraz czy jest zachowana odległo¶ć bo je¶li kompy s±
oddalone od siebie na około 100m. to napewno nie będzie to wszystko działać
soparwnie należało by wtedy zakupic jeszcze najlepiej Hub lub Switch
10/100Mbit który by nasilił oraz dobrze rozdzileił sygnał kumunikacyjny po
między komputerami! (Sam taki problem kiedys miałem i wybrnełem z tego
obronna ręk±)