wciąz mam problem z zainstalowaniem karty sieciowej

Autor: Kuba (kasprzak_at_mail.icpnet.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 12:12:13 MET DST

system: WinXP pro
płyta: KT4V
karta s.: LinkSys Network Everywhere Fast Ethernet Adapter (NC100 v2)

Pisałem już wcześniej, ale nic z tego nie wyszło. Sprawdziłem kartę sieciową
w innym komputerze działa. Zmieniałem ponadto gnizada PCI i też nic. Karta
jest poprawnie zainstalowana żadnych konfliktów itp. a mimo wszystko wciąż
wyświetla się komunikat, że kabel sieciowy nie jest podłączony (ale jest i
to również sprawdzony). Chce poprostu podłączyć dwa komputery w domu (tylko
ten drugi ta sama karta sieć, ale słabszy komputer z Win98 SE). I nie wiem
co zrobić. Jedyna niepokojąca mnie rzecz to, że w WinXP przerwanie IRQ=17, a
w BIOS 11. Niestety w WinXP nie mogę tego wogóle zmienić, a w BIOSIE jest
AUTO. Jak wyłącze AUTO to mogę wybrać przerwania od 5 do 11, a nie wyżej. Co
mam zrobić?

z góry dziękuję za wszelkie sugestie