Re: PROŚBA DO EKSPERTÓW-ATHLONOWCÓW!

Autor: peligroso (peligroso_at_poczta.fm)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 22:39:05 MET DST

> Zastanawiam się nad kilkoma sprawami (przepraszam, jeśli już było, ale nie
> mam czasu przeglądać archiwum kilka tygodni wstecz), na które mam nadzieję
> uzyskam odpowiedź od kilku zawodoców (i overclockerów przy okazji;):
> - Którą z trzech płyt: Abit NF7, Asus A7N8X, Epox 8RDA+ polecilibyście do
> podkręcania XP1700+ na duże częstotliwości (2,2-2,3 GHz). Cena nie ma
> znaczenia, ważniejsze są stabilność i pewność powodzenia.
> - Jakie Ramy sobie do tego zafundować - Corsair czy Geil (paramtery
> wybranych przeze mnie modeli DDR400, CL2 są praktycznie identyczne poza
> [...]

jedno co Ci moge napisac to ze jak od razu piszesz ze na priva to nie licz
na odpowiedz,
po to jest grupa dyskusyjna by inni mogli sie tez czegos dowiedziec i trzeba
ja czytac.
za darmo oczekujesz fachowej porady nie licz na to, na grupie jak ktos
odpowiada moze sie
wykazac itp, wywiazuje sie dyskusja a na priva to ........

Nawet jak Ci sie nie chce czytac grupy , to juz odpowiedz na Twoj watek
zawsz mozna sprawdzic
nie jest to jakis problem