PROŚBA DO EKSPERTÓW-ATHLONOWCÓW!

Autor: Jacek P. (jpietrus_at_hoga.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 20:14:00 MET DST

Zastanawiam się nad kilkoma sprawami (przepraszam, jeśli już było, ale nie
mam czasu przeglądać archiwum kilka tygodni wstecz), na które mam nadzieję
uzyskam odpowiedź od kilku zawodoców (i overclockerów przy okazji;):
- Którą z trzech płyt: Abit NF7, Asus A7N8X, Epox 8RDA+ polecilibyście do
podkręcania XP1700+ na duże częstotliwości (2,2-2,3 GHz). Cena nie ma
znaczenia, ważniejsze są stabilność i pewność powodzenia.
- Jakie Ramy sobie do tego zafundować - Corsair czy Geil (paramtery
wybranych przeze mnie modeli DDR400, CL2 są praktycznie identyczne poza
ceną - pierwsze kosztują 770 zł, a drugie "tylko" 689 zł za komplet (w obu
przypadkach 2x256MB). Jakieś przeciwskazania, wady, uwagi - do jednej z
wyżej wymienionych płyt.
- Rozumiem, że tryb Dual DDR w nForce2 działa z dwoma kostkami Ramu, a jak
by się zmieniła szybkość kompa (tzn. czy wciąż by działał w trybie Dual
DDR), gdybym dołożył jeszcze jedną kostkę 256 MB (taką samą jak pozostałe)?
Czy tryb ten działa tylko z dwoma kostkami (np. 2x256, 2x512 itd.)?
Odpowiedzi BARDZO BYM PROSIŁ na priva, bo żadko bywam na liście dyskusyjnej,
a zależy mi na odpowiedziach

Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak