Re: Komputer do 2500 zl

Autor: Marcin (no-mail_at_no-spam.com)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 22:15:16 MET DST

Witam

Użytkownik "Totek" <tw16_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> to ma byc komputer dla dziecka, ale rodzice tez beda korzystac z worda czy
> czegos tym podobnego,
> wiec komputer bez rewelacji (no bo do 2500 to raczey bez rewelacji)
> programy edukacyjne, gry, nie bedzie traktowany jak kino domowe :]
> myslalem o duroni 1.2 ghz, 256 ddr, nie wiem jaka plyta, dysk tez nie wiem
> za bardzo jaki-ale pewnie jakis samsung, cdrom liteon 52, nie wiem jaka
> drukarka, nie wiem jaki monitor (17"), krta grafiki to pewnie jakiegos
mx'a
> 2,
> [...]

A nie starczy wbudowana w plyte?
Chyba, ze podlaczaja komputer do jakiegos naprawde dobrego
zestawu audio. Ale po cenie komputera wnioskuje, ze raczej nie.

W ogole polecalbym plyte glowna jak najbardziej zintegrowana,
nawet z grafika - tyle, ze jakiejs dobrej firmy.
Po prostu taniej a do Worda czy programow
edukacyjnych badz surfowania po Internecie albo
ogladania filmow to bedzie wystarczajaco.

Jezeli bedziesz mial dylemat czy kupic wiecej ramu, procesor itp.
to lepiej kupic... lepszy monitor.

Ale tez zalezy jakie dziecko czy chce grac w super 3d nowosci?

Pozdrawiam

Marcin