Re: Komputer do 2500 zl

Autor: Totek (tw16_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 19:28:27 MET DST

to ma byc komputer dla dziecka, ale rodzice tez beda korzystac z worda czy
czegos tym podobnego,
wiec komputer bez rewelacji (no bo do 2500 to raczey bez rewelacji)
programy edukacyjne, gry, nie bedzie traktowany jak kino domowe :]
myslalem o duroni 1.2 ghz, 256 ddr, nie wiem jaka plyta, dysk tez nie wiem
za bardzo jaki-ale pewnie jakis samsung, cdrom liteon 52, nie wiem jaka
drukarka, nie wiem jaki monitor (17"), krta grafiki to pewnie jakiegos mx'a
2, nie wiem jaka karte dzwiekowa (bo w sumie szkoda 150 zl na live 5.1),