Re: Duron 700 MHz, temp. 49 stopni i zwiechy

Autor: MARCIN (MARCINODOJ_at_POCZTA.ONET.PL)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 21:16:39 MET DST

>O, mam pytanie... Można kupić tego wiatraka
> przyszłościowo? Znaczy kupiłbym teraz coś fajnego (ciche, dobre
> chłodzenie), ale pod warunkiem że na takiego Athlona też da radę
> później założyć. Są te wiatraki "kompatybilne"? ;)

Wiatj, jak najbardziej, ja mam najslabszy zestaw (z 1 pompka) i mozna go
zakladac na 3.0GHz, wiec o to nie muszisz sie martwic. Ja naprawde, szczerze
polecam wodne chlodzenie, mozesz mi zaufac.

>Hm, zasilacz to taki standardowy, ale w kompie nic specjalnego nie ma:
>ECS K7VZA 1.0, Duron 700 MHz, 512 MB RAM, dysk, kieszeń, CD, CD-RW,
>grafika Matrox G200, dźwiekówka, sieciówka

1. Sprobuj odlaczyc napedy CD/CDRW.
2. Jesli masz RAM w wiecej niz jednej kosci, to tez zostaw jedna, sprawdz
czy bedzie sie zawieszal, a potem druga tak samo sprawdz
3. jesli to nic nie da, to mozliwe ze na plycie jest cos nie tak (ECS nie
slynie z solidnosci :( )
POZDRAWIAM Marcin