Re: Duron 700 MHz, temp. 49 stopni i zwiechy

Autor: żuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 18:09:02 MET DST

On Sat, 12 Apr 2003 21:40:32 +0100, "MARCIN"
<MARCINODOJ_at_POCZTA.ONET.PL> wrote:

>Uwazam, ze to nie jest wina temperatury procesora, w specyfikacji pisza, ze
>DIE TEMP. to 90 stopni! Piszesz, ze dodales nowy sprzet (cdrom itd.) byc
>moze masz za slaby zasilacz, sprobuj odpalic system z jak najmniejsza
>iloscia hardwearu.

Hm, zasilacz to taki standardowy, ale w kompie nic specjalnego nie ma:
ECS K7VZA 1.0, Duron 700 MHz, 512 MB RAM, dysk, kieszeń, CD, CD-RW,
grafika Matrox G200, dźwiekówka, sieciówka.

Poza tym jak mówię: jak jest chłodno (nawet przy dużym obciążeniu), to
działa. Jak się trochę procek podgrzeje - zwiechy. Poza tym ogólnie
jak się włoży dłoń do środka obudowy to czuć, że tam gorąco jest.

> a propos, mialem Durona 700 i temp na 80 stopni nawet!!!

No to ja nie czaje :(( Ale tak czy siak zaczne chyba od zmiany
radiatora z wiatrakiem. O, mam pytanie... Można kupić tego wiatraka
przyszłościowo? Znaczy kupiłbym teraz coś fajnego (ciche, dobre
chłodzenie), ale pod warunkiem że na takiego Athlona też da radę
później założyć. Są te wiatraki "kompatybilne"? ;)

--
żuko / Shark von Cygnus
Intel 486DX2 66MHz, 8MB RAM, Cirrus Logic SVGA 1MB