Re: IBM Vancuver II

Autor: ksmx (kosma_at_nospam.plusnet.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 15:47:28 MET DST

Użytkownik "Tomasz Przastek" <tomekv6_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości: b7bg38$2tsc$1_at_news2.ipartners.pl ,
> użytkownik "ksmx" <kosma_at_nospam.plusnet.pl> wyrzeźbił:
> ..przyznam ze u mnie tez jakies dziwne dzwieki sie wydobywaly na poczatku
> ale teraz albo sie przyzwyczailem :) albo ustaly. Ten dzwiek byl tylko
> podczas uruchamiania kompa po tym jak glowice zaczynaly sie ruszac (sam
> moment ich poruszenia sie).Potem nic nie bylo slychac. Moze musial sie
> dotrzec :)...

    Ten dzwiek wystepuje dosyc rzadko, jest to takie stukniecie czasami.
Np. podczas intensywnych ruchow glowicy, tak jakby stukala o jakis
ogranicznik.

> W poprzednim dysku Quantum jak go kupilem to tez tak mial na poczatku i to
> sto razy gorzej niz IBM. Myslaem ze padnie ale chodzi do tej pory i stuki
> nim tez ustaly. Nie wiem czym to jest powodowane ale gwarancje masz wiec
> chyba nie ma co sie martwic....

Gdybym mial na tym dysku filmy to pol biedy ale danych, ktorych
nie moge stracic mam ok. 30GB. O dysk sie nie martwie.

Pozdrawiam,
ksmx
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showuser&userid=10894752