Re: IBM Vancuver II

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 15:21:06 MET DST

W wiadomości: b7bg38$2tsc$1_at_news2.ipartners.pl ,
użytkownik "ksmx" <kosma_at_nospam.plusnet.pl> wyrzeźbił:

> Użytkownik "Tomasz Przastek" <tomekv6_at_poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:K4bma.210867$fH1.1944158_at_news.chello.at...

> Witam,
> Mam rowniez taki dysk. W sumie kupilem go z pewna obawa ale 3 lata
> gwarancji mnie przekonaly. Dysk jest faktycznie cichy nawet jesli
> pracuje w trybie najwiekszej
> glosnosci/wydajnosci.
> Od czasu do czasu jednak cos w dysku stuknie, co mnie niepokoi.
> Czy u Ciebie tez sa takie objawy?

..przyznam ze u mnie tez jakies dziwne dzwieki sie wydobywaly na poczatku
ale teraz albo sie przyzwyczailem :) albo ustaly. Ten dzwiek byl tylko
podczas uruchamiania kompa po tym jak glowice zaczynaly sie ruszac (sam
moment ich poruszenia sie).Potem nic nie bylo slychac. Moze musial sie
dotrzec :)...
W poprzednim dysku Quantum jak go kupilem to tez tak mial na poczatku i to
sto razy gorzej niz IBM. Myslaem ze padnie ale chodzi do tej pory i stuki w
nim tez ustaly. Nie wiem czym to jest powodowane ale gwarancje masz wiec
chyba nie ma co sie martwic....

--
Pozdrawiam Tomek
----> P4 2.4GHz, ASUS 845PE, RAM 512(333)  <----