Pamięć RAM

Autor: aserzx (aserzx_at_spam.plusnet.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 11:05:47 MET DST

Mam takie nietypowe pytanie do osób, które na bierząco handlują sprzętem.
Muszę kupić trochę pamieci. W zeszły poniedziałek pamięci kosztowały 119zł,
w ciągu 2 dni poszły w górę do 139zł, potem stały, później spadły do 134zł i
teraz tyle kosztują. Jest to cena trochę wysoka w porównaniu z tą sprzed
tygodnia.
Kupuję w sklepie internetowym, więc mogę to zrobić w dowolnej chwili, albo
dziś w niedzielę, albo jutro z rana. Czekam z decyzją , bo liczę, że w
poniedziałek cena może spaść. Ale może także gwałtownie pójść w górę (tak
jak w zeszłym tygodniu). I teraz mam pytanie (być może na które nie ma
odpowiedzi) do osób handlujących: jak będzie jutro z ceną? Spadnie czy
pójdzie w górę?
Czyli inaczej mówiąc moje pytanie brzmi: czy kupować dzisiaj po 134 czy
czekać do jutra?

aserzx