Re: zwalnianie durona 1.3 i temperatura (bardzo dziwne)

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 00:41:10 MET DST

:
: E tam. "Im cieplej tym wolniej"... tylko o ile wolniej? To się dzieje
: przy 50C!!! Rozumiem 90C :-) U niego jest to nadto zauważalne. No i skąd
: te 100% użycia procesora w stanie bezczynności (???). Coś musi mieć
: kopnięte... stawiam na wadliwy procek. Testy - prime95 (torture test) -
: nie zawsze Ci wszystko ujawnią.
:
no nie wykluczam i tego najgorszego ale mówi ,że " ma lekko zwolniony
wiatrak" .Ja miałem PIII 800MZ zainstalowany nieoryginalny wiatrak /taki
chcieli mi wsadzić komputer nai[erw wył póznie bardzo zwalniał a
temperatura wcale tak nie rosła.Więc dokłądnie przestudiowałem isntrukcję do
mojej płyty ABIT BX133 Raid i co się okazało ano to że jeżeli zaczyna
wzrastać temperatura procesora autoamtucznie jest przestawiane taktowanie z
800Mz na 400MZ i temperatura spadała może to takie coś
JanuszHor