Re: CTX PR 711FL

Autor: żuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 23:09:28 MET DST

On Sat, 12 Apr 2003 10:42:11 +0200, Andrzej Kaczmarek
<ak_at_wroc.vulcan.pl> wrote:

>ps. tylko żeby to dobrze zrobić nie wystarczy rzucić okiem i powiedzieć 'ok'
>tylko poczekać aż monitor się trochę rozgrzeje i wtedy oglądać.

To ja jeszcze dodam, że to "trochę" to powinno być około pół godziny,
a oglądać należy softem do testowania monitorów, np. Nokia Monitor
Test czy Nec Monitor Test.
I jeszcze inna sprawa, że jak monitor jest podpięty do jakiegoś
nędznego dżi-forca (czyli jakiś prolink, czy coś takiego), to ostrość
może wydawać się tragiczna. To samo jak monitor się ogląda podpięty
przez rodzielacz sygnału video.

--
żuko / Shark von Cygnus
Intel 486DX2 66MHz, 8MB RAM, Cirrus Logic SVGA 1MB