Re: CTX PR711FL vs. NEC MultiSync FE791SB

Autor: muzzy (muzzy4_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 16:17:35 MET DST

Użytkownik "RoBeRt T" <robert003_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Ja powiem tylko tyle. Jak Ci nie szkoda wzroku ani nerwow(bieganie po
> serwisie) to kup sobie CTX, obojetnie jaki model. Ta firma schodzi na psy.
> Moim zdaniem już zeszła. Najgorszemu wrogowi nie polece CTX. Koleżanka
się
> wpakowala i kupila. Psuje się ciągle, niedługo braknie miejsca na
pieczątki
> gwarancyjne. Zamiast CTX'a kolezanka uzywa pożyczonego starego Daewoo bo
> CTX ciagle jest w serwisie :( Ja rozumiem że wszystko może się popsuć ale
> przypadku tego egzemplarza to chyba należy się wpis do księgi rekordów.

Dopiero w ostatnim zdaniu powiedziales cos sensownego. W przypadku TEGO
egzemplarza.....
Widziales jednego CTX i juz masz opinie. Ja mam w domu 2 (705 i 711) a do
tego sprzedalem jeszcze kilka ( tak zirka 8) i poza jedyna wada jaka maja
wszystkie lampy sony'go (problemy z geometria) monitorki chodza po
kilkanascie godzin na dobe, niektore juz od 3 lat i generalnie rewelacja.
Nie znaczy to ze namawiam do CTX. Na pewno byly kiedys dobre. Od jakiegos
roku jestem do tylu i nie bede sie wypowiadal. Tylko trafia mnie szlag jak
ktos pyta o najdrozsza rzecz z zestawu komputerowego i otrzymuje opinie
oparte na jednym egzemplarzu.
Powodzenia w zakupach i poraz kolejny....otwartosci umyslu
Pozdrowienia
Muzzy